Blog. Veľa a rýchlo. 21/02/18

Žijeme v rýchlej dobe. Počujeme to odvšadiaľ. Nadávame na to, nemáme čas vydýchnuť si. Bombarduje nás neuveriteľné množstvo reklám na rôzne produkty a služby. Celý internet je plný MUST READ článkov - bez nich už načisto stratíme orientáciu v rýchlom svete. O svojich FB/Instagram ready priateľoch vieme viac ako o susedke alebo babičke.

Sme zahltení.

Poviete si: „Čo ťa do toho, je to môj život.“ Samozrejme. Čo ma však irituje je, že tento trend rozširujú aj firmy. Generujú kopy nič nehovoriaceho obsahu. Generujú firemný bulvár, len aby zaujali. Tvoria články plné kľúčových slov, ktoré nedávajú zmysel len kvôli SEO optimalizácii. Obsah tvorí pomaly celá firma. Samozrejme, bez výstupnej kontroly, bez stratégie, bez určenia cieľov.

Nezvyknem si na to a hovorím tomu NIE.

Firma musí mať zadefinovanú komunikačnú stratégiu. Musí vedieť, koho a akým spôsobom potrebuje osloviť. Výstup musí mať vizuálnu i textovú úroveň, hlavu i pätu. A musí korešpondovať s ostatnými výstupmi.

Vedúci pracovníci, prosím, skúste sa nad tým zamyslieť. Predtým, ako dáte asistentke napísať ďalšie 3 články, skúste napísať jeden vy. Nikto iný nepozná problémy alebo najčastejšie otázky vašich zákazníkov lepšie. Ona už ten text po vás štylisticky a gramaticky učeše, ale dajte si tú námahu...

Radšej menej a pomaly.

Poďakovať tým, čo negenerujú vôbec nič? Nie, neďakujte predčasne. Oni začnú, doba ich k tomu dotlačí. Dúfam však, že si ešte predtým prečítajú tento článok. ;)

Pali

Foto: pexels.com

pexels photo 298018 2. kopia

Hore